5 yıl iphone kullandıktan sonra artık samsunga geciş yapma kararı almış dım bu kararı a70 alarak yaptım ama o gunden beri lanet ettim teknosadan sıfır olarak aldıgım a70 telefona sadece 1 hafta dayanabıldım Yüz okuması leş gibi karanlıkta yuzunuzu okumaz parmak ızı zaten çöp kamera ve içerik kısmını bilemiyorum o kadar ınceleme fırsatım olmadı ama hemen satttım iphone 11 ile devam ediyorum kafam rahat şak diye acıyor ekranı