MAJER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası şuanda ki telefonum Xiaomi ve maalesef memnun değilim. Bildirim çubuğu çok saçma.
Bazen bildirim gelmiyor. WhatsApp'a kendim girmezsem mesaj olup olmadığını anlayamıyorum.
Fantik bir Xiaomi hayranıydım ancak kullandıktan sonra yaşadıklarım artık uzak durmama sebep oluyor
Teşekkür ederim, büyük ihtimalle ben de samsung a70 alacağım. En azından şimdiye kadar kullandım ve biliyorum, eminim hayırlı olsun size şimdiden.