Kamerası gerçekten tatmin edici ön ve arka kamerası gayet iyi iosçuları dinlemeyin bence onlar hep Android'i kötülüyor bende iPhone kullandım banada iPhone leş geliyor herşey sınırlı hiçbişey yapamıyorsunuz android özgürlüktür