5 yıl iphone kullandıktan sonra artık samsunga geciş yapma kararı almış dım bu kararı a70 alarak yaptım ama o gunden beri lanet ettim teknosadan sıfır olarak aldıgım a70 telefona sadece 1 hafta dayanabıldım Yüz okuması leş gibi karanlıkta yuzunuzu okumaz parmak ızı zaten çöp kamera ve içerik kısmını bilemiyorum o kadar ınceleme fırsatım olmadı ama hemen satttım iphone 11 ile devam ediyorum kafam rahat şak diye acıyor ekranı
Açıkçası ömür boyu iPhone kullanmamış birisi olarak artık biraz korkuyorum denilebilir

İçime sinmiyor iPhone
Hocam yaklaşık 1 hafta kullandım o fiyata gördüğüm en iyi tel diyebilirim başka iyiler vardır belki ama kullandığım için en iyisi o diyorum.
Teşekkür ederim

Kameraları hakkında bir yorumda bulunabilir misiniz? Ön ve arka kamerayı da bol bol kullanmayı düşünüyorum
Şuan a70 ile yazıyorum 2 haftadır kullanıyorum içiniz rahat olsun çok güzel bundan önce p20 lite kullanıyordum
Teşekkür ederim

Kameraları hakkında bir yorumda bulunabilir misiniz? Ön ve arka kamerayı da bol bol kullanmayı düşünüyorum

kesinlikle tavsiye etmem abim ve kız kardeşim aldılar bin pişman oldular kız kardeşiminki 2 ay geçmeden şarj alma sorunu başladı servise götürdük yaptık dediler hafta sonra gene aynı sorun oldu abim oyun oynamak için aldı pubg oynarken telefonu bildiğin yamulttu
Açıkçası telefonu oyun için değil de stabil bir kullanım için istiyorum

Mailler ve whatsapp kullanırken Xiaomi gibi sorun yaratmasa yeterli olur

Birde kamera özellikleri de çok iyi geldi. Aradığımı burada buldum diyebilirim.
Yine de öneriniz için teşekkürler