• 03-04-2015, 10:47:23
    #37
    http://shiftdelete.net/galaxy-note-3...-rehberi-57902

    Bunu yapsak bir sıkıntı yaratır mı acaba ..
  • 03-04-2015, 11:45:43
    #38
    Bende bu rom yüklemeyi düşünüyorum sıkıntı olur mu dersiniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:45:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:22:47 --

    İndiriyorum şimdi kuracağım nolacaksa olsun TR'ye önem vermiyorlar anlaşıldı
  • 03-04-2015, 14:09:27
    #39
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu rom yüklemeyi düşünüyorum sıkıntı olur mu dersiniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:45:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:22:47 --

    İndiriyorum şimdi kuracağım nolacaksa olsun TR'ye önem vermiyorlar anlaşıldı
    Gelişmelerden bizi haberdar et bro .d
  • 03-04-2015, 14:12:25
    #40
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmelerden bizi haberdar et bro .d
    Şimdi yeni geldim dışardan download ettim başlıyorum bismillah

    @Madebodom; Şuan kuruluyor bir sıkıntıyla karşılaşmadım şimdilik loading ilerliyor bakalımm

    Kurulum tamamlandı ilk açılış uzun sürüyormuş sanırım. Samsung yazıyor bekliyorum açılsın diye

    2-3 dk beklettikten sonra Ekran da android yüksetiliyor diye ekran geldi.

    1/338 uygulama optimize ediliyor yazı mevcut

    şuan 41/338 deyim bekliyorum

    7 dk geçmiş 245/338 şuanda

    12 dk sürmüş toplam bitti ve sonrasında normal telefon açıldı.

    ve ardından GooglePlay hata verdi güncellemesi var gösteriyor yüklüyorum bakalım.

    güncelledim ve sıkıntı çıkmadı karıştırıyorum şimdi bir garip oldum şimdi.

    alışmak gerek efektler güzel awad taxi bloomberg gibi uygulamalar gelmiş.

    hiçbirşeyim silinmemiş eskisi gibi uygulama fotolar rehber msjlar vs duruyor.

    @Madebodom; verdiğin linkten kurdum
  • 03-04-2015, 15:27:31
    #41
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yeni geldim dışardan download ettim başlıyorum bismillah

    @Madebodom; Şuan kuruluyor bir sıkıntıyla karşılaşmadım şimdilik loading ilerliyor bakalımm

    Kurulum tamamlandı ilk açılış uzun sürüyormuş sanırım. Samsung yazıyor bekliyorum açılsın diye

    2-3 dk beklettikten sonra Ekran da android yüksetiliyor diye ekran geldi.

    1/338 uygulama optimize ediliyor yazı mevcut

    şuan 41/338 deyim bekliyorum

    7 dk geçmiş 245/338 şuanda

    12 dk sürmüş toplam bitti ve sonrasında normal telefon açıldı.

    ve ardından GooglePlay hata verdi güncellemesi var gösteriyor yüklüyorum bakalım.

    güncelledim ve sıkıntı çıkmadı karıştırıyorum şimdi bir garip oldum şimdi.

    alışmak gerek efektler güzel awad taxi bloomberg gibi uygulamalar gelmiş.

    hiçbirşeyim silinmemiş eskisi gibi uygulama fotolar rehber msjlar vs duruyor.

    @Madebodom; verdiğin linkten kurdum
    Akşam çöküyorum .d
  • 03-04-2015, 15:29:30
    #42
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam çöküyorum .d
    Yapıştır bro
  • 03-04-2015, 16:44:02
    #43
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapıştır bro
    Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
  • 03-04-2015, 16:54:43
    #44
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
    Valla hocam kuralı 1-1.5 saat oldu yeni yeni alışıyorum bende şarjı sömürme gibi birşeyle karşılaşmadım henüz.

    TR'ye gelecek sürümle aynı evet fark yok garantisi gidiyorsa da bilmiyorum göze aldım zaten telefon günden güne eskiyecek

    Yukarıdaki konu linkinden gidersen sorun çıkacağını sanmam.

    Olumsuz bir tarafını görmedim şuan için karşılaşırsam sölerim..
  • 03-04-2015, 19:44:59
    #45
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
    garantiniz varsa iptal olur. knox code 1 durumuna geçer o yüzden orjinal bile olsa farklı bir ülkenin rom unu kurmayın