http://shiftdelete.net/galaxy-note-3...-rehberi-57902
Bunu yapsak bir sıkıntı yaratır mı acaba ..
Galaxy Note 3'e Lolipop Güncellemesi Başladı
73
●4.554
- 03-04-2015, 14:09:27Gelişmelerden bizi haberdar et bro .dCoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2015, 14:12:25Şimdi yeni geldim dışardan download ettim başlıyorum bismillahMadebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@Madebodom; Şuan kuruluyor bir sıkıntıyla karşılaşmadım şimdilik loading ilerliyor bakalımm
Kurulum tamamlandı ilk açılış uzun sürüyormuş sanırım. Samsung yazıyor bekliyorum açılsın diye
2-3 dk beklettikten sonra Ekran da android yüksetiliyor diye ekran geldi.
1/338 uygulama optimize ediliyor yazı mevcut
şuan 41/338 deyim bekliyorum
7 dk geçmiş 245/338 şuanda
12 dk sürmüş toplam bitti ve sonrasında normal telefon açıldı.
ve ardından GooglePlay hata verdi güncellemesi var gösteriyor yüklüyorum bakalım.
güncelledim ve sıkıntı çıkmadı karıştırıyorum şimdi bir garip oldum şimdi.
alışmak gerek efektler güzel awad taxi bloomberg gibi uygulamalar gelmiş.
hiçbirşeyim silinmemiş eskisi gibi uygulama fotolar rehber msjlar vs duruyor.
@Madebodom; verdiğin linkten kurdum
- 03-04-2015, 16:44:02Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2015, 16:54:43Valla hocam kuralı 1-1.5 saat oldu yeni yeni alışıyorum bende şarjı sömürme gibi birşeyle karşılaşmadım henüz.Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR'ye gelecek sürümle aynı evet fark yok garantisi gidiyorsa da bilmiyorum göze aldım zaten telefon günden güne eskiyecek
Yukarıdaki konu linkinden gidersen sorun çıkacağını sanmam.
Olumsuz bir tarafını görmedim şuan için karşılaşırsam sölerim.. - 03-04-2015, 19:44:59garantiniz varsa iptal olur. knox code 1 durumuna geçer o yüzden orjinal bile olsa farklı bir ülkenin rom unu kurmayınAglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
