• 01-04-2015, 12:06:26
    #19
    Arkadaşlar birde dün başıma geldi telefonu yeniden başlatmıştım güvenli modda açtı. Note 3 kullanıyorum onu nasıl başardım neden kaynaklanır sizce.
  • 01-04-2015, 12:08:43
    #20
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar birde dün başıma geldi telefonu yeniden başlatmıştım güvenli modda açtı. Note 3 kullanıyorum onu nasıl başardım neden kaynaklanır sizce.
    Hocam şunu bir dener misiniz?

    Ses acma kapama tuslarina ayni anda 30 saniye basinca sorun ortadan kalkti.
  • 01-04-2015, 12:14:26
    #21
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunu bir dener misiniz?

    Ses acma kapama tuslarina ayni anda 30 saniye basinca sorun ortadan kalkti.
    Güvenli mod için mi diyorsunuz tekrar yeniden başlattım düzelmişti zaten

    fakat uygulamaların yerlerini bozmuş sadece.

    neden kaynaklı oluyor ilk kez başıma geldi ondan sordum.

    güncelleme bana da gelmedi gelsede yüklesek sıkıldım
  • 01-04-2015, 12:15:31
    #22
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam En yeni güncellemeler zaten yüklendi. diyor. Güncelleme yapmak için ekstra bir şey yapmak gerekiyor mu, kendi kendine gelmesi mi bekleyeceğiz. Ve memnun musunuz?
    ekstra birşeye gerek yok hocam gelince bildirim gelir zaten telefona yinede ara ara kontrol edin
  • 01-04-2015, 12:15:42
    #23
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenli mod için mi diyorsunuz tekrar yeniden başlattım düzelmişti zaten

    fakat uygulamaların yerlerini bozmuş sadece.

    neden kaynaklı oluyor ilk kez başıma geldi ondan sordum.

    güncelleme bana da gelmedi gelsede yüklesek sıkıldım
    Aynen bende hocam.
    Yılan hikayesine dönmüştü.
    Günlük güncelleme haberlerini takip ediyordum
  • 01-04-2015, 12:17:08
    #24
    Değişiklik iyidir güzel olur inş. saat başı kontrol ediyorum
  • 01-04-2015, 12:21:45
    #25
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişiklik iyidir güzel olur inş. saat başı kontrol ediyorum
    aynen telefondan soğumuştum güncelleme geldi şimdi yine ısındım telefona farklı bi telefon kullanıyormuşum gibi geldi bana
  • 01-04-2015, 12:33:51
    #26
    Yedek aldığınızı söylemişsiniz neyin yedeği oluyor bu hocam birde guncellemeye nereden bakıyoruz .d
  • 01-04-2015, 12:37:21
    #27
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek aldığınızı söylemişsiniz neyin yedeği oluyor bu hocam birde guncellemeye nereden bakıyoruz .d
    nolur nolmaz diye telefondaki bütün fotoğraf rehber vs yedek aldım

    ayarlar>genel>cihaz hakkında> yazılım güncellemeleri > güncellemeleri denetle

    bu şekilde bakabilirsin hocam

    güncellemeyi KİES ile yapmanızı tavsiye ederim

    şarjınız %50 nin altında ise güncelleme yapılmaz