• 01-04-2015, 10:56:53
    #10
    muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncellemeyi sonunda yükledim. Telefon baya bir hızlandı. Geçişler, uygulamalara girişler vs çok hızlı olmuş. Görsellik süper
    Yüklemenizi tavsiye ederim
    Gelince bende kurayım şuan güncel diye mesaj veriyor
  • 01-04-2015, 10:57:13
    #11
    bana da henüz güncelleme gelmedi, manuel yaptım ama zaten güncel dedi cihaz.
    Bakalım bekleyeceğiz artık sıranın gelmesini
  • 01-04-2015, 11:02:07
    #12
    https://youtu.be/UmFRLu_mSCQ
    buradan izleyebilirsiniz. paylaşmışlar merak edenler.
  • 01-04-2015, 11:30:56
    #13
    Davay davay 🌹
    Banada gelmedi henüz.
  • 01-04-2015, 11:44:44
    #14
    Hocam telefon Türkiye telefonu değil mi?
    Yurtdışı vodafone vs. değil değil mi?
    Şu an Yazılım güncelleştirmeye baktım ama bana'da henüz gelmemiş.
  • 01-04-2015, 11:47:19
    #15
    güncellemeyi nereden yapıyoruz
  • 01-04-2015, 11:47:44
    #16
    Sırayla geliyor telefonlara sanırım TR olup olmaması alakalı değil
  • 01-04-2015, 11:52:38
    #17
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Arkadaşlar güncellemeyi ayarlar - genel - cihaz hakkında güncelleme durumuna bakara yapabilirsiniz ... ben güncelledim
  • 01-04-2015, 11:58:14
    #18
    Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar güncellemeyi ayarlar - genel - cihaz hakkında güncelleme durumuna bakara yapabilirsiniz ... ben güncelledim
    Hocam En yeni güncellemeler zaten yüklendi. diyor. Güncelleme yapmak için ekstra bir şey yapmak gerekiyor mu, kendi kendine gelmesi mi bekleyeceğiz. Ve memnun musunuz?