• 05-04-2015, 22:14:28
    #46
    Eeee güncelleme bizi teğet mi geçti ki
  • 08-04-2015, 15:45:35
    #47
    Benimde bir güncellemem olsa, benim de bir lollipop'um olsa, Samsung bize niye vermiyorsun? Bizde niye yok!
  • 08-04-2015, 16:34:20
    #48
    Gidip Rusya versiyonunu indirmek istemiyorum daha 1 yıl garantisi var telefonun .d
  • 08-04-2015, 17:14:30
    #49
    note 4 e ne zaman gelecekse artık
  • 09-04-2015, 09:14:19
    #50
    Arkadaşlar rusya versiyonundan memnunum garantim gittiyse de yapacak birşey yok rahat 18 ayı vardı garanti ama bu telefonların modası geçiyor zaten bence 2 yıl içinde de bozulmaz bea
  • 09-04-2015, 15:00:56
    #51
    ayın 9'u oldu bana hala gelmedi
  • 09-04-2015, 15:41:29
    #52
    Shamrain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 9'u oldu bana hala gelmedi
    Türkiye'de bir tek bana geldi galiba bu güncelleme
  • 09-04-2015, 22:35:57
    #53
    muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de bir tek bana geldi galiba bu güncelleme
    Aynen hocam sizden başkasına daha denk gelmedi sanırım.
    Hocam siz nereden almıştınız telefonu? Nasıl size tek geldi öyle
  • 09-04-2015, 22:37:00
    #54
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam sizden başkasına daha denk gelmedi sanırım.
    Hocam siz nereden almıştınız telefonu? Nasıl size tek geldi öyle
    yurtdışı benim telefon