• 01-04-2015, 13:03:49
    #28
    güncelleme yaptım ama arayüzde herhangi bir değişiklik olmadı..
  • 01-04-2015, 13:06:08
    #29
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncelleme yaptım ama arayüzde herhangi bir değişiklik olmadı..
    5.0'a güncelleme yaptığınızdan emin misiniz hocam ?
  • 01-04-2015, 13:15:32
    #30
    muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.0'a güncelleme yaptığınızdan emin misiniz hocam ?
    5,0 güncellemesi değil sanırım demek ki bana da gelmemiş henüz güncelleme. şimdi baktım android sürüm 4,4,2 yazıyor.
  • 01-04-2015, 13:27:25
    #31
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5,0 güncellemesi değil sanırım demek ki bana da gelmemiş henüz güncelleme. şimdi baktım android sürüm 4,4,2 yazıyor.
    2-3 güne gelir hocam ara ara kontrol edin
  • 01-04-2015, 16:21:33
    #32
    İnşAllah bizede yakın zamanda gelir. 1 saate bir bakıyorum : ))
  • 02-04-2015, 09:56:51
    #33
    Davay davay 🌹
    Güncellemenin gelmesini beklersek oho

    Başka türlü nasıl güncelleme yaparız acaba ?
  • 02-04-2015, 10:06:01
    #34
    Ocakta çıkacak demişler nisan olmuş halen gelmeyecek mi bu ya

    bir daha samsung alırsam şuna bak güncelleme bile sırayla

    Twitter hesabında da nisan ayında yayılacak demişler gelişme yok nisan sonu heralde

    Kies'ten Yedekleme yapıyorum bende belki bir anda gelir diye.
  • 02-04-2015, 18:58:26
    #35
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncellemenin gelmesini beklersek oho

    Başka türlü nasıl güncelleme yaparız acaba ?
    Rusıa odin modinle vs yükleme oluyormuş hocamda bazılarında garanti bozuluyor diyorlar, bazılarında bozulmuyor diyorlar. Açıkçası yükleyenlerin o şekilde bir çoğu memnun gibi ama insanın içinde yine' de bir şüphe oluyor işte.

    Güncelleme alan var mı başka
  • 02-04-2015, 19:22:11
    #36
    henüz gelen giden yok . Lg g3 e taa ocak ayında geldi. note 3 daha alamadı