Ocakta çıkacak demişler nisan olmuş halen gelmeyecek mi bu ya

bir daha samsung alırsam şuna bak güncelleme bile sırayla

Twitter hesabında da nisan ayında yayılacak demişler gelişme yok nisan sonu heralde

Kies'ten Yedekleme yapıyorum bende belki bir anda gelir diye.