Ocakta çıkacak demişler nisan olmuş halen gelmeyecek mi bu ya
bir daha samsung alırsam şuna bak güncelleme bile sırayla
Twitter hesabında da nisan ayında yayılacak demişler gelişme yok nisan sonu heralde
Kies'ten Yedekleme yapıyorum bende belki bir anda gelir diye.