Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncellemenin gelmesini beklersek oho

Başka türlü nasıl güncelleme yaparız acaba ?
Rusıa odin modinle vs yükleme oluyormuş hocamda bazılarında garanti bozuluyor diyorlar, bazılarında bozulmuyor diyorlar. Açıkçası yükleyenlerin o şekilde bir çoğu memnun gibi ama insanın içinde yine' de bir şüphe oluyor işte.

Güncelleme alan var mı başka