Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
Valla hocam kuralı 1-1.5 saat oldu yeni yeni alışıyorum bende şarjı sömürme gibi birşeyle karşılaşmadım henüz.

TR'ye gelecek sürümle aynı evet fark yok garantisi gidiyorsa da bilmiyorum göze aldım zaten telefon günden güne eskiyecek

Yukarıdaki konu linkinden gidersen sorun çıkacağını sanmam.

Olumsuz bir tarafını görmedim şuan için karşılaşırsam sölerim..