Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
garantiniz varsa iptal olur. knox code 1 durumuna geçer o yüzden orjinal bile olsa farklı bir ülkenin rom unu kurmayın