Nasıl hocam, memnun musunuz? Bunu bizde yapsak sıkıntı çıkar mı acaba. Yani Türkiyeye gelecek olanla aynı sürüm değilmi bu. Bir olumsuzluğu var mı.
garantiniz varsa iptal olur. knox code 1 durumuna geçer o yüzden orjinal bile olsa farklı bir ülkenin rom unu kurmayın