Bende bu rom yüklemeyi düşünüyorum sıkıntı olur mu dersiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:45:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:22:47 --
İndiriyorum şimdi kuracağım nolacaksa olsun TR'ye önem vermiyorlar anlaşıldı
Gelişmelerden bizi haberdar et bro .d