• 27-10-2010, 18:31:28
    Üyeliği durduruldu
    2 yıldır aldıgım hesap ama neden bole yapıyor anlamadım
  • 27-10-2010, 18:31:48
    Ödeme işlemde..
  • 27-10-2010, 18:32:08
    Üyeliği durduruldu
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır aldıgım hesap ama neden bole yapıyor anlamadım
    2 yıldır alıyorsun ve ödemıyecek diye korkuyorsun
  • 27-10-2010, 18:33:03
    ödeme işleme girmeyen kişi sayısı kaç.
  • 27-10-2010, 18:33:15
    27 Eki Ödeme işlemde Ohh bea xD
  • 27-10-2010, 18:33:17
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır alıyorsun ve ödemıyecek diye korkuyorsun
    Hocam ilk defa odemelerim fazla oldu borclandım derdim bu yoksa bakmazdım bile hep ihtiyac olunca sorun olur ondan korkuyorum açıkçası
  • 27-10-2010, 18:34:50
    Üyeliği durduruldu
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk defa odemelerim fazla oldu borclandım derdim bu yoksa bakmazdım bile hep ihtiyac olunca sorun olur ondan korkuyorum açıkçası
    zaten hep öyle olur ne zaman sıkışsak üstü üstüne aksilikler gelir bende anlamış değilim bu konuyu ya banada oluyor sakinken hiç aksilik olmaz ama bir aksilik olsun ardından diğeri gelir
  • 27-10-2010, 18:36:01
    27 Eki Ödeme işlemde xx,xxx,xx








    (x'leri ciddiye almayın )
  • 27-10-2010, 18:36:29
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten hep öyle olur ne zaman sıkışsak üstü üstüne aksilikler gelir bende anlamış değilim bu konuyu ya banada oluyor sakinken hiç aksilik olmaz ama bir aksilik olsun ardından diğeri gelir
    İyiye yoralım allahın izniyle inşallah çıkar yazı birazdan bizde sevinenler kervanına katılırız