The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır alıyorsun ve ödemıyecek diye korkuyorsun
Hocam ilk defa odemelerim fazla oldu borclandım derdim bu yoksa bakmazdım bile hep ihtiyac olunca sorun olur ondan korkuyorum açıkçası