zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk defa odemelerim fazla oldu borclandım derdim bu yoksa bakmazdım bile hep ihtiyac olunca sorun olur ondan korkuyorum açıkçası
zaten hep öyle olur ne zaman sıkışsak üstü üstüne aksilikler gelir bende anlamış değilim bu konuyu ya banada oluyor sakinken hiç aksilik olmaz ama bir aksilik olsun ardından diğeri gelir