zaten hep öyle olur ne zaman sıkışsak üstü üstüne aksilikler gelir bende anlamış değilim bu konuyu ya banada oluyor sakinken hiç aksilik olmaz ama bir aksilik olsun ardından diğeri gelir
İyiye yoralım allahın izniyle inşallah çıkar yazı birazdan bizde sevinenler kervanına katılırız