• 27-10-2010, 02:48:42
    sabah 6-7 gibi ödeme işlemde öğlene kadarda yatar
  • 27-10-2010, 02:56:34
    uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah 6-7 gibi ödeme işlemde öğlene kadarda yatar
    ilk defa ödeme aLıyorsun belli.
  • 27-10-2010, 03:02:48
    Bende İlk ödememi alıcam inşallah son olmaz
  • 27-10-2010, 03:03:25
    Üyeliği durduruldu
    ne olacak ki ahmetin mehmetin sana eft geçtiğini düşün ertesi gün alıyorsun o kadar
  • 27-10-2010, 03:22:17
    saat gece 03,20 ve kac kişi konuyu okuyor


    Konuyu Toplam 48 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 22 Misafir)
    S1rmaD, uKaLaBoY, ByMeTaNeT, hakang, EsmerOzcan, g3z3g3n, UcretsizVideo, djhayal, Santo, MuhammetUzun, macpirik123, clic, sicaq, thePentagraM, naniCk, alpaym, gencprens, Cagatayh, Ulusoy, DarK, sonders
  • 27-10-2010, 08:17:50
    hala işlemde değil.. google bize ambargo uyguluyor sanırım.
  • 27-10-2010, 08:19:00
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala işlemde değil.. google bize ambargo uyguluyor sanırım.
    gece uykumdan kalktım baktım ya bugün kesin girmesi lazım işleme ödemelerin
  • 27-10-2010, 08:20:16
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece uykumdan kalktım baktım ya bugün kesin girmesi lazım işleme ödemelerin
    Saat 5 de baktım bende, ama nafile ..
  • 27-10-2010, 08:23:29
    henüz uyumadım: ) 30 dk aralıklarla bakıorum xD sonuç yok henüz