• 25-10-2010, 22:06:36
    2 saat kaldı daha ödeme geçmişi - olmadı
  • 25-10-2010, 22:07:53
    Üyeliği durduruldu
    yarın gelse ne iyi olcak be
  • 25-10-2010, 22:11:43
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar boş muhabbetler yapıyorsunuz şu adsense konusunda ya.
    dolu muhabet yapta seni görelim o zaman ?
  • 25-10-2010, 22:18:15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hani salı hesapta olucaktı
  • 25-10-2010, 22:28:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar para bekliyor, keyifleniyor. konu başlığıda müsait (herhangi bir soru - sorun başlığı değil), olsun o kadarıda.
    Bende keyifleniyorum bende muhabbet yapıyorum ama abartmanın ne anlamı var post kasmaktan başka bişey değil.

    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolu muhabet yapta seni görelim o zaman ?
    Mesaj kasmak için post atmıyorum öyle hocam.
  • 25-10-2010, 22:31:20
    Boşuna kimse beklemesin Ancak yarın görecekler ödeme işlemde yazısını. Daha önce ki postlarımda dediğim gibi, 26 Ekim de Ödeme İşlemde, 27 Ekim para hesaplarımızda. Dolar kurunu da 1.42 tahminimde ısrarlıyım
  • 25-10-2010, 22:36:54
    hakanzorbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hani salı hesapta olucaktı
    daha saat erken
  • 25-10-2010, 22:37:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dp ye baktınızmı durum nedir
  • 25-10-2010, 22:40:38
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yinede çarşambaya hazırlayın kendinizi
    demiştim ben taa 22 sinde.