insanlar para bekliyor, keyifleniyor. konu başlığıda müsait (herhangi bir soru - sorun başlığı değil), olsun o kadarıda.
Bende keyifleniyorum bende muhabbet yapıyorum ama abartmanın ne anlamı var post kasmaktan başka bişey değil.
dolu muhabet yapta seni görelim o zaman ?
Mesaj kasmak için post atmıyorum öyle hocam.