• 25-10-2010, 20:10:59
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka kapalıyken yatarmıki çekesin eft bu eft !! citibankta hesabı olanlar haricinde havayı alırız bayramda.
    Bence yarın hesablarımızda olur inş. Temennim bu yönde
  • 25-10-2010, 20:38:36
    Üyeliği durduruldu
    S1rmaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yarın hesablarımızda olur inş. Temennim bu yönde
    Bu işler temenni ile olsaydı bende googleden haftalık almayı temenni ederdim
  • 25-10-2010, 20:49:16
    Üyeliği durduruldu
    yolcumustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işler temenni ile olsaydı bende googleden haftalık almayı temenni ederdim
    peki yarın ödeme alırsan edermisin bundan sonra haftalık ödeme almayı ?
  • 25-10-2010, 21:05:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne kadar boş muhabbetler yapıyorsunuz şu adsense konusunda ya.
  • 25-10-2010, 21:20:31
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar boş muhabbetler yapıyorsunuz şu adsense konusunda ya.
    çok doluysan girme o zaman konuya
  • 25-10-2010, 21:40:15
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar boş muhabbetler yapıyorsunuz şu adsense konusunda ya.
    insanlar para bekliyor, keyifleniyor. konu başlığıda müsait (herhangi bir soru - sorun başlığı değil), olsun o kadarıda.
  • 25-10-2010, 21:53:43
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar para bekliyor, keyifleniyor. konu başlığıda müsait (herhangi bir soru - sorun başlığı değil), olsun o kadarıda.
    yani : )

    biz daha pin bekliyoz
  • 25-10-2010, 21:59:11
    yarında yatmıcak herhalde gene 27 sine kaldı
  • 25-10-2010, 22:00:04
    Üyeliği durduruldu
    aman de ne diyorsun sen cepte klamış 5-10 lira ölürüm vallahi