• 25-03-2010, 15:09:03
    #64
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar adsenseden çok iyi anlayan biri varmı?
    herkes burada kendine kadar biliyor dostum bence sorunu sor yardımcı olacak arkadaş illa çıkacaktır.
  • 25-03-2010, 15:26:50
    #65
    ben ocak ayının ödemesini alamadım eft başarısız dedi aynı hesabımdan 2 tane vardı hesaplarda biri gönderi başarısız biri doğrulandı hem yeni bi iş bankası ekledim birde o aynı olan doğrulandı hesabımı seçtim varsayılan olarak yeni eklediğim hesaba 20 gün olmuştu gelmedi test ödemedi sonra ayın 20sinde baktım o doğrulanmış olan hesabım doğrulanmamış olarak görünüyordu bankamdan eski dekontlara baktım gelen ödemeyi doğrulattım şuanda o doğrulanmış görünüyordu başka hesap daha ekledim diğer hesap gitti bi onu bi diğerini ekledim şuanda 2 tane doğrulanmamış var bir tanede doğrulanmış ödeme gelmeyen hesabım var acaba bu ay para gelicekmi şubat ayının kazancı birde ocak ayının kazancı ne zaman gelicek
  • 25-03-2010, 16:06:37
    #66
    24 Mar Kurye Ücreti -24,00 $
    24 Mar Ödeme işlemde -xx² $

    Hayırlı olsun herkese..
  • 25-03-2010, 16:13:07
    #67
    gelmiş öylemi hayırlı olsun
  • 25-03-2010, 17:46:15
    #68
    Son iki aydır olduğu gibi 25 işlemde 26 hesapta olur inşallah.
  • 25-03-2010, 18:04:27
    #69
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son iki aydır olduğu gibi 25 işlemde 26 hesapta olur inşallah.

    Yarın cuma hesabda olmazsa pazartesi alırız artık
  • 25-03-2010, 19:25:30
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arada bi hesapları yoklamak da fayda var. Ödeme işlemde yazmadan da aldığım olmuştu
  • 25-03-2010, 19:43:58
    #71
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar adsenseden çok iyi anlayan biri varmı?
    çok iyi derken nekadar
  • 25-03-2010, 20:32:46
    #72
    Mart 2010
    25 Mar Ödeme işlemde