KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mart Ayı Ödemeleri
336
●23.005
- 25-03-2010, 15:26:50ben ocak ayının ödemesini alamadım eft başarısız dedi aynı hesabımdan 2 tane vardı hesaplarda biri gönderi başarısız biri doğrulandı hem yeni bi iş bankası ekledim birde o aynı olan doğrulandı hesabımı seçtim varsayılan olarak yeni eklediğim hesaba 20 gün olmuştu gelmedi test ödemedi sonra ayın 20sinde baktım o doğrulanmış olan hesabım doğrulanmamış olarak görünüyordu bankamdan eski dekontlara baktım gelen ödemeyi doğrulattım şuanda o doğrulanmış görünüyordu başka hesap daha ekledim diğer hesap gitti bi onu bi diğerini ekledim şuanda 2 tane doğrulanmamış var bir tanede doğrulanmış ödeme gelmeyen hesabım var acaba bu ay para gelicekmi şubat ayının kazancı birde ocak ayının kazancı ne zaman gelicek
- 25-03-2010, 18:04:27
- 25-03-2010, 19:43:58çok iyi derken nekadarKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle