ben ocak ayının ödemesini alamadım eft başarısız dedi aynı hesabımdan 2 tane vardı hesaplarda biri gönderi başarısız biri doğrulandı hem yeni bi iş bankası ekledim birde o aynı olan doğrulandı hesabımı seçtim varsayılan olarak yeni eklediğim hesaba 20 gün olmuştu gelmedi test ödemedi sonra ayın 20sinde baktım o doğrulanmış olan hesabım doğrulanmamış olarak görünüyordu bankamdan eski dekontlara baktım gelen ödemeyi doğrulattım şuanda o doğrulanmış görünüyordu başka hesap daha ekledim diğer hesap gitti bi onu bi diğerini ekledim şuanda 2 tane doğrulanmamış var bir tanede doğrulanmış ödeme gelmeyen hesabım var acaba bu ay para gelicekmi şubat ayının kazancı birde ocak ayının kazancı ne zaman gelicek