• 26-03-2010, 10:22:44
    Biraz sabredin arkadaşlar elbet bugün yatacak paranız
  • 26-03-2010, 10:26:09
    NovembeRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sabredin arkadaşlar elbet bugün yatacak paranız
    normalini söylüyoruz alıştığımızı
    4,5 - 5 senedir para alırım google'dan..
    ilk kez sabah 9.30 da hesabımda para yoktu panikledim hemen bilgisayarı açtım. Gelicek elbet ama inşallah bugün içinde gelir.. Hatta 1-2 saate kadar gelse süper olur
  • 26-03-2010, 10:30:32
    Misafir
    Gelen giden yok henüz...
  • 26-03-2010, 10:37:57
    büyük bir ihtimal gün içinde gelicektir.
  • 26-03-2010, 10:41:17
    Üyeliği durduruldu
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalini söylüyoruz alıştığımızı
    4,5 - 5 senedir para alırım google'dan..
    ilk kez sabah 9.30 da hesabımda para yoktu panikledim hemen bilgisayarı açtım. Gelicek elbet ama inşallah bugün içinde gelir.. Hatta 1-2 saate kadar gelse süper olur
    Hangi banka seninki? Ben 3 yıldır hiç 9:30 da para görmedim hesabımda. 11-14 arası geldi hep. Ki bazen 5'e kadar beklediğide oldu, şubeler sağolsun.
  • 26-03-2010, 10:41:29
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeleri geçen CityBank arkadaşlar benim öyle geneli öylemi bilmiyorum ama saat 11:00 11:30 de gelmez ise pazartesi gelir herhalde
  • 26-03-2010, 10:44:52
    Fighter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi banka seninki? Ben 3 yıldır hiç 9:30 da para görmedim hesabımda. 11-14 arası geldi hep. Ki bazen 5'e kadar beklediğide oldu, şubeler sağolsun.
    garanti
  • 26-03-2010, 10:47:04
    Üyeliği durduruldu
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti
    Garanti iyi çalışıyor gerçekten. Garanti para hesapta lafını görünce bir saat sonra yatar diyip dışarı çıkıyorum ben
  • 26-03-2010, 10:51:22
    garanti daha gelmedi parası gelen varmı ?