• 26-03-2010, 12:05:30
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün ödeme işleme girmiş. Bugün gelme olasılığı nedir ?
    %100
    ama ben ilk kez bu kadar geç alıcam
  • 26-03-2010, 12:11:51
    Yapı Kredi Ödeme Alanlar yazabilirmi ?
  • 26-03-2010, 12:19:23
    Üyeliği durduruldu
    foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapı Kredi Ödeme Alanlar yazabilirmi ?
    Bence öyle deyilde ödeme alabilen varmı deseniz
  • 26-03-2010, 12:21:10
    foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapı Kredi Ödeme Alanlar yazabilirmi ?

    zaten herhangi bir bankadan herhangi bir kişi aldığında tüm bankalara gelmiş demektir. şubesini arayan herkes hesabına geçmesini sağlayabilir
  • 26-03-2010, 12:24:25
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence öyle deyilde ödeme alabilen varmı deseniz
    Haklısınız
  • 26-03-2010, 12:25:34
    Üyeliği durduruldu
    sana geldi mi bekchi
  • 26-03-2010, 12:25:55
    bekchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten herhangi bir bankadan herhangi bir kişi aldığında tüm bankalara gelmiş demektir. şubesini arayan herkes hesabına geçmesini sağlayabilir
    Sen aradın geçirebildinmi hocam. Eğer hemen geçirecekse bende arayayım.
  • 26-03-2010, 12:27:05
    hep ilk ben alırdım ama bu defa değişti, henüz bende de yok...
  • 26-03-2010, 12:35:34
    Garanti'de para yok arkadaşlar