• 26-03-2010, 10:53:51
    Garanti bekliyoruz ilk garantiye geliyor genelde
  • 26-03-2010, 10:53:58
    eXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti daha gelmedi parası gelen varmı ?
    garanti daha gelmedi benimde
  • 26-03-2010, 10:55:01
    Çift hesap bilgisi mağdur birinin hislerini açıklamak istiyorum burada.
    Hesapta çok iyi olmasada iyi bir miktar para beklemektedir. Mecburiyetten çekle ödeme seçilir. Akşam ödeme işlemde mesajları görülür. Ulan ne güzel yarın para elimizdeydi diye bir iç burukluğu yaşanır, o an asıl çift hesap bilgisinin ciddiyeti hissedilir. Sabah kalkılır, acaba diye içten geçirilir. Acaba eski hesaba para yollamış olamaz mı bu adsense diye umutsuzca bankamatike kart sokulur bakılır ki bakiye 0. Boyun bükük şekilde yola devam edilir. Çekin yolu gözlenir...
  • 26-03-2010, 10:59:49
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    ödeme işlemde ama Benimkide yatmamış ingbank benden başka kullanan yok heralde
  • 26-03-2010, 11:08:21
    Garanti Bankası IBAN dan sonra ödemelerde en son yatıranlar kervanına katıldı. Daha öncesinden bir numara idi.
  • 26-03-2010, 11:12:08
    Misafir
    Vakıfa bekliyorum, gelince yazarım anında
  • 26-03-2010, 11:14:38
    Üyeliği durduruldu
    garanti gelmedi hala
  • 26-03-2010, 11:22:44
    Geçen ay ziraat bankasına saat 11.16'da para geçmişti ama şimdi yok... Off off...
  • 26-03-2010, 11:23:45
    bence pazartesiye kaldı :/