• 25-03-2010, 22:19:46
    benim de ödeme işlemde
  • 25-03-2010, 22:21:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme işlemde,paralar yarın gelir
  • 25-03-2010, 22:24:35
    Ama şöyle birşey yazıyor bende

    Mart 2010
    25 Mar Ödeme işlemde xxx,x $
    Mart ayı kazançları 10 Nisan tarihinde kesinleşecektir

    Tam türkçe anlamı ne oluyor
  • 25-03-2010, 22:26:05
    oyunmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama şöyle birşey yazıyor bende

    Mart 2010
    25 Mar Ödeme işlemde xxx,x $
    Mart ayı kazançları 10 Nisan tarihinde kesinleşecektir

    Tam türkçe anlamı ne oluyor
    tam turkçe anlamı mart ayı kazancın daha belli olmadı demek oluyor
    sen subat ayının odemesini alıyorsun şimdi
  • 25-03-2010, 22:28:13
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam turkçe anlamı mart ayı kazancın daha belli olmadı demek oluyor
    sen subat ayının odemesini alıyorsun şimdi
    yapmaya boşuna sevindik desene. tee nisan da gelecek yani benim para
  • 25-03-2010, 22:31:42
    oyunmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmaya boşuna sevindik desene. tee nisan da gelecek yani benim para
    ben anlatamıyorum sanırım
  • 25-03-2010, 22:32:22
    ödeme işlemde
  • 25-03-2010, 22:32:43
    oyunmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmaya boşuna sevindik desene. tee nisan da gelecek yani benim para
    ozaman yukardaki mesaj sana ait olmasa gerek .. hesabında ödeme işlemde yazıyorsa bu gelecek demektir.
  • 25-03-2010, 22:36:47
    oyunmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmaya boşuna sevindik desene. tee nisan da gelecek yani benim para
    Sen yarın ve pazartesi hesabını kontrol et