• 15-03-2010, 23:25:49
    #19
    Çeki seçtik bu ay mecburiyetten bakalım kaç günde gelecek...
  • 18-03-2010, 12:49:53
    #20
    Arkadaşlar geçen ay 100 doları geçtim, ama panelde ödemeyle ilgili bir bilgi yok.
  • 18-03-2010, 17:31:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    benimde panelimde bir yazı yok ama telaşlanmayın yatıcaktır paralar
  • 18-03-2010, 17:34:42
    #22
    Jin
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme nisan ayına sarkmasında erken alalım
  • 19-03-2010, 02:49:33
    #23
    Gecikmeden gelse keşke.
  • 19-03-2010, 03:25:04
    #24
    Üyeliği durduruldu
    gelsn tabi ya paralar =)
  • 20-03-2010, 09:38:24
    #25
    Eft ler için ödemeleri zamanladılar sanırım. Bu ayın 30'u ibaresi göründü. Hadi hayırlısı
  • 20-03-2010, 09:43:47
    #26
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. bu ayda alıyoruz
  • 20-03-2010, 09:46:44
    #27
    Geçen ay düzenlemeyi 21 inde yaptığım için yine çekle gelmişti bu ay inşallah banka hesabına gelicek