• 21-03-2010, 11:04:15
    #37
    Allah Allah bir bende yazmadı
  • 21-03-2010, 11:18:54
    #38
    hesabım ödeme geçmişi bölumunde yazıo
  • 23-03-2010, 13:49:19
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu gece ödeme işleme girer cuma yatar diye düşünüyorum
  • 23-03-2010, 16:16:12
    #40
    Üyeliği durduruldu
    30'na yapılan EFT en geç 31'inde yatacaktır daha erken beklemeye gerek yok
  • 23-03-2010, 16:18:05
    #41
    Tubitakhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece ödeme işleme girer cuma yatar diye düşünüyorum
    Alla halla. Daha ayın 2/3 ündeyiz. Bence bir dahaki haftaya kadar sarkıcak
  • 23-03-2010, 17:29:22
    #42
    Büyük ihtimalle alamayacağım. Herhangi bir yazı yazmıyor
  • 23-03-2010, 19:20:39
    #43
    Üyeliği durduruldu
    haftaya 20 39 gibi yatar
  • 24-03-2010, 07:29:13
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cuma günü gelme ihtimalı var cuma günü gelmezse pazartesi gelmesi gerek
  • 24-03-2010, 08:12:46
    #45
    Pazartesi işleme girer salı hesaplarda olur...