Konu
Mart Ayı Ödemeleri
23-03-2010, 16:18:05
#41
Netapi
Tubitakhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu gece ödeme işleme girer cuma yatar diye düşünüyorum
Alla halla. Daha ayın 2/3 ündeyiz. Bence bir dahaki haftaya kadar sarkıcak