Tubitakhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gece ödeme işleme girer cuma yatar diye düşünüyorum
Alla halla. Daha ayın 2/3 ündeyiz. Bence bir dahaki haftaya kadar sarkıcak