Mart Ayı Ödemeleri
336
●23.005
- 20-03-2010, 17:40:39aynısı bende yazıyor hadi hayırlısıUbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2010, 07:07:27ayın sonunda ödüyor genellikle. bnm tahminim 30 unda gelecek.ozderem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2010, 09:53:50hocam sanırım 30unda yapılacak ödeme. bu sabah bir ileti gelmiş adsense den
"Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. "
Gördükçe üzülüom