• 24-03-2010, 08:18:46
    #46
    Bence bu hafta ödeme falan yok pazartesi yada salı giricek işleme ertesi gün hesapda
  • 24-03-2010, 08:21:51
    #47
    biraz geç gelsin ya bu hafta gereksiz harcama yaparım kesin biter para
  • 24-03-2010, 09:41:53
    #48
    Ödemeyi önümüzdeki hafta alacağız diye düşünüyorum...
  • 24-03-2010, 20:05:07
    #49
    Üyeliği durduruldu
    yarın işlemde cuma hesapta
  • 24-03-2010, 20:51:32
    #50
    Bende ilk ve tarihi (https://www.r10.net/google-adsense/57...he-gecmek.html) ödememi alacağım inşallah.

    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir."
  • 25-03-2010, 00:48:38
    #51
    Cumadan yatmaya başlar bence, yarısı diğer haftanın başına sarkar.
  • 25-03-2010, 01:49:11
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Mart 2010
    24 Mar Kurye Ücreti -24,00 $
    24 Mar Ödeme işlemde -x.xxx,40 $


    Ödeme bende işlemde gözüküyor.
  • 25-03-2010, 04:46:11
    #53
    CashFlow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mart 2010
    24 Mar Kurye Ücreti -24,00 $
    24 Mar Ödeme işlemde -x.xxx,40 $


    Ödeme bende işlemde gözüküyor.
    çek ile ödeme alıyorsan işlemde olması normal, işlemde olmasa problem var demekti
  • 25-03-2010, 10:09:46
    #54
    ben bu akşam 18:30 gibi işlemde olacağına dair umut taşıyorum. Bakalım, bekleyelim.