• 15-03-2010, 15:12:49
    #10
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ya topu topu 22k bu ay fazla kasamadık
    farkındayım
  • 15-03-2010, 15:38:09
    #11
    Arkadaşlar ilk defa ödeme alıcam; bir soru sorayım. Ödemenin yola çıktığını / yapıldığını nereden anlayabiliriz
  • 15-03-2010, 15:51:38
    #12
    Youngwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk defa ödeme alıcam; bir soru sorayım. Ödemenin yola çıktığını / yapıldığını nereden anlayabiliriz
    bu ay için planlanmış ödemeniz var yazar ödeme geçmişinde
  • 15-03-2010, 15:53:57
    #13
    @UbocekU;

    Hocam öyle bir yazı bulunmuyor. Acaba ileri ki günlerde mi eklenecek ?
  • 15-03-2010, 15:54:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Youngwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk defa ödeme alıcam; bir soru sorayım. Ödemenin yola çıktığını / yapıldığını nereden anlayabiliriz
    yola çıktığını anlayamazsın.her ayın 26-30 u yatıyor para
  • 15-03-2010, 16:03:49
    #15
    Youngwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @UbocekU;

    Hocam öyle bir yazı bulunmuyor. Acaba ileri ki günlerde mi eklenecek ?
    aynen
  • 15-03-2010, 16:07:31
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google amca süpriz yapsada 20sinde yollasa
  • 15-03-2010, 16:10:40
    #17
    Bu ay google indeksleme problemi yüzünden para alamıyorum Önümüzde ki ay inş alacağım artık..
  • 15-03-2010, 21:28:30
    #18
    Allah kısmet ederse nisan ayında bende ilk ödemeyi alıcam 15 'inden önce pin yetişmedi. Alan arkadaşlara hayırlı olsun.