• 26-02-2010, 09:41:27
    Ödeme geçmiş benim hesabada beklediğimden az
  • 26-02-2010, 09:45:24
    işbank herkesin yattımı ?
  • 26-02-2010, 09:45:45
    Üyeliği durduruldu
    garanti
  • 26-02-2010, 09:46:43
    yok arkadaşlar ya .. defalarca kontrol ettim.. Girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre hatalı. [?] << sürekli bunu yazıyor .... çok pis moralim bozuldu ya
  • 26-02-2010, 09:47:25
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok arkadaşlar ya .. defalarca kontrol ettim.. Girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre hatalı. [?] << sürekli bunu yazıyor .... çok pis moralim bozuldu ya
    haklenmiş olabilirmi?
  • 26-02-2010, 09:49:25
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok arkadaşlar ya .. defalarca kontrol ettim.. Girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre hatalı. [?] << sürekli bunu yazıyor .... çok pis moralim bozuldu ya
    reklamların yayındamı.hemen alternatif e posta adresine şifreni iste.hacklenmiştir.
  • 26-02-2010, 09:49:33
    Üyeliği durduruldu
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklenmiş olabilirmi?
    olabilir.
    bnm 2 tane hesap gitti bilenler bilir. dikkatsizliğimden. 3.cü hesapta baya azimli çalştm hack flnde olmadı.. ant mutlaka kurun..
  • 26-02-2010, 09:52:12
    hack olması imkansız arkadaşlar... ayrıca aksilikya tüm sitelerden adsense kodlarını kaldırmıştım ... cachelerden bakim diyorum onlarda uçmuç... puffffffffffffffffff sabah sabah olduk bin kağıtdan iimi... beklemekden başka çare yok.. yatar belki.
  • 26-02-2010, 09:53:28
    xxxx TL hesapta teşekkürler google