Şubat ayı ödemeleri
461
●28.999
- 26-02-2010, 09:46:43yok arkadaşlar ya .. defalarca kontrol ettim.. Girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre hatalı. [?] << sürekli bunu yazıyor .... çok pis moralim bozuldu ya
- 26-02-2010, 09:47:25haklenmiş olabilirmi?MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2010, 09:49:25reklamların yayındamı.hemen alternatif e posta adresine şifreni iste.hacklenmiştir.MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2010, 09:49:33Üyeliği durdurulduolabilir.command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bnm 2 tane hesap gitti bilenler bilir. dikkatsizliğimden. 3.cü hesapta baya azimli çalştm hack flnde olmadı.. ant mutlaka kurun.. - 26-02-2010, 09:52:12hack olması imkansız arkadaşlar... ayrıca aksilikya tüm sitelerden adsense kodlarını kaldırmıştım ... cachelerden bakim diyorum onlarda uçmuç... puffffffffffffffffff sabah sabah olduk bin kağıtdan iimi... beklemekden başka çare yok.. yatar belki.