MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok arkadaşlar ya .. defalarca kontrol ettim.. Girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre hatalı. [?] << sürekli bunu yazıyor .... çok pis moralim bozuldu ya
haklenmiş olabilirmi?