• 25-02-2010, 19:21:34
    Ödeme işlemde.
  • 25-02-2010, 19:22:27
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın 12 ye kadar garanti bankası geçer

    dediğim gibi 26 sında yatacak
    İnşAllah
  • 25-02-2010, 19:28:14
    Herkese iyi harcamalar İnş. bende kazanırım.
  • 25-02-2010, 19:32:23
    Oh be ödeme işlemde inşallah yarın hesaba geçerler.Herkese hayırlı uğurlu olsun
  • 25-02-2010, 19:39:46
    cümleten hayırlı olsun
  • 25-02-2010, 19:47:58
    Allah razı olsun google'dan

    ödeme işlemde
  • 25-02-2010, 19:50:32
    Ödeme işlemde çok şükür
  • 25-02-2010, 19:50:54
    Ödeme işlemde ama umarım Pazartesi'ye sarkmaz. Dolar da güzel bir kurda bu aralar
  • 25-02-2010, 19:56:47
    dolar baya bi yüksek yarin yatarsa iyi olur.