• 26-02-2010, 01:24:51
    Ödeme işlemde
  • 26-02-2010, 01:55:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa 5 haneli alicam
    way canına 10bin dolar üstü ha. tebrik ederim.
  • 26-02-2010, 01:58:12
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa 5 haneli alicam
    Tebrik ederim. Güzel para. Bu arada yarın paralar cepte inşAllah.
  • 26-02-2010, 02:00:08
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçerik sayfası olmadığı için ban sebebi diye biliyorum ama sen yarın parayı kesinlikle alıcaksın. Hatta Mart ayının 15 ine kadar banlanmazsan büyük ihtimal Şubay ayının parasıda hesabına yatacak Mart sonunda.

    ayın 15 inden sonra banlanan hesaplardan para alınmıyorum en azından ben alamadım. Siz aldınızmı?
  • 26-02-2010, 02:27:33
    liderhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 15 inden sonra banlanan hesaplardan para alınmıyorum en azından ben alamadım. Siz aldınızmı?
    Bundan 1,5 sene önce falan ayın 16-17 sinde banlanan arkadaşlar ödemelerini almıştı, ayın 15 inde ödemeler kesinleşiyor diye öyle düşünmüştük belki değişmiştir şimdi.
  • 26-02-2010, 02:32:02
    ayın 18 inde banlanan 2 tane hesap var inşallah alırım.
  • 26-02-2010, 03:02:53
    Yakında adsense sayenizde Türkiye den elini çekecek sonra neden böyle oldu diye demediğinizi bırakmayacaksınız

    Allah aşkına şu işi hilesiz dürüst yapında diğerlerine zarar vermeyin

    Lafım sadece size değil bu işin sonuna getirmeye niyetli tüm webmasterlara

    Adsense haricinde adam gibi ödeme yapan kim var sorarım size?

    liderhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 18 inde banlanan 2 tane hesap var inşallah alırım.
  • 26-02-2010, 03:15:44
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında adsense sayenizde Türkiye den elini çekecek sonra neden böyle oldu diye demediğinizi bırakmayacaksınız

    Allah aşkına şu işi hilesiz dürüst yapında diğerlerine zarar vermeyin

    Lafım sadece size değil bu işin sonuna getirmeye niyetli tüm webmasterlara

    Adsense haricinde adam gibi ödeme yapan kim var sorarım size?
    Aynen Katılıyorum. Hilesiz Hem İçiniz Rahat Olur, Hemde Devamlılığı Olur. Emek Harcayarak Kazanılan Para Bereketli Olur.
  • 26-02-2010, 03:15:49
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında adsense sayenizde Türkiye den elini çekecek sonra neden böyle oldu diye demediğinizi bırakmayacaksınız

    Allah aşkına şu işi hilesiz dürüst yapında diğerlerine zarar vermeyin

    Lafım sadece size değil bu işin sonuna getirmeye niyetli tüm webmasterlara

    Adsense haricinde adam gibi ödeme yapan kim var sorarım size?
    Googlenin tüm kurallarına uyduğum zaman günlük 200k sitelerimden 4 Usd yi geçemedim. İllaki bir şekilde google kurallarını ihlal ediyoruz. Sözüm titizlikle uyanlara değil ama öyle kuralları varki bıktım artık googleden