• 26-02-2010, 00:31:40
    Üyeliği durduruldu
    ödeme işlemde hayırlı olsun
  • 26-02-2010, 00:34:53
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 2 aydır ödeme alamıyordum ama ödeme işlemde kısmında hepsinin toplamına yakın bir rakam var
    Harbiden 500 küsur alıyormuşum.
  • 26-02-2010, 00:56:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme işlemde. bu hafta ban yemessem 4 haneli para alıyorum
  • 26-02-2010, 00:58:03
    Zaten almışsın parayıda sanırım hile yapıyorsun. Haram paradan hayır gelmez.
  • 26-02-2010, 01:02:27
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten almışsın parayıda sanırım hile yapıyorsun. Haram paradan hayır gelmez.
    yok. knight online sitem varda. hileler war. programlara koyuyoruz günde 100bin tekil programa giriyor. 1000-2000 tık oluyor :d
  • 26-02-2010, 01:06:12
    İçerik sayfası olmadığı için ban sebebi diye biliyorum ama sen yarın parayı kesinlikle alıcaksın. Hatta Mart ayının 15 ine kadar banlanmazsan büyük ihtimal Şubay ayının parasıda hesabına yatacak Mart sonunda.
  • 26-02-2010, 01:08:58
    affetmez google amca saadet kervanı en fazla 2 ay sürer
  • 26-02-2010, 01:14:05
    Üyeliği durduruldu
    ilk defa 5 haneli alicam
  • 26-02-2010, 01:15:51
    Şubat 2010
    25 Şub Ödeme işlemde