• 26-02-2010, 09:56:36
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hack olması imkansız arkadaşlar... ayrıca aksilikya tüm sitelerden adsense kodlarını kaldırmıştım ... cachelerden bakim diyorum onlarda uçmuç... puffffffffffffffffff sabah sabah olduk bin kağıtdan iimi... beklemekden başka çare yok.. yatar belki.
    İmkansız diye birşey yoktur! Namümkünü mümkün yapmak mümkündür.

    Vakıfbank ödeme alan var mı ?
  • 26-02-2010, 09:57:23
    Üyeliği durduruldu
    Ziraat hesapta, 1.49dan hesaplanmış sanırım.
  • 26-02-2010, 09:58:30
    Şimdi benimkide hesaba geçti. Vakıfbank.
    Kur: 1,499636
  • 26-02-2010, 09:58:46
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hack olması imkansız arkadaşlar... ayrıca aksilikya tüm sitelerden adsense kodlarını kaldırmıştım ... cachelerden bakim diyorum onlarda uçmuç... puffffffffffffffffff sabah sabah olduk bin kağıtdan iimi... beklemekden başka çare yok.. yatar belki.
    kardeşim dediğimi yapsan alacaksın hesabıda yapmıyosun.hacktir kesin.ayrıca paran yatar kesin olarak diyorum.
  • 26-02-2010, 10:00:21
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim dediğimi yapsan alacaksın hesabıda yapmıyosun.hacktir kesin.ayrıca paran yatar kesin olarak diyorum.


    msn attım özeline eklersen sevinirim.
  • 26-02-2010, 10:02:03
    garanti bankası ödeme geldi ama kur inanılmaz düşük 1,499
  • 26-02-2010, 10:05:37
    oh be geldi sonunda
    hayırlı harcamalar
  • 26-02-2010, 10:05:56
    Garantı bankası odeme hesabta

    herkez gule gule harcasın
  • 26-02-2010, 10:09:42
    Üyeliği durduruldu
    Yapı kredi bankasında geçmemiş daha paralar:S