hack olması imkansız arkadaşlar... ayrıca aksilikya tüm sitelerden adsense kodlarını kaldırmıştım ... cachelerden bakim diyorum onlarda uçmuç... puffffffffffffffffff sabah sabah olduk bin kağıtdan iimi... beklemekden başka çare yok.. yatar belki.
kardeşim dediğimi yapsan alacaksın hesabıda yapmıyosun.hacktir kesin.ayrıca paran yatar kesin olarak diyorum.