• 26-02-2010, 09:31:09
    banlanmışım :S ödeme işlemde yazıyordu ama banlanmışım :S hilede yapmadım :@ hesaba giremiyorum :@
  • 26-02-2010, 09:33:26
    Garanti Bankası hesapta.

    Doların zirve yaptığı bir zamanda kur niye böyle düşük anlamadım. Bir de şimdiye kadar gönderen "Arvato Finance" idi. Şimdi "Google Ireland Limited" olmuş.

    Herkese iyi harcamalar.
  • 26-02-2010, 09:35:18
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlanmışım :S ödeme işlemde yazıyordu ama banlanmışım :S hilede yapmadım :@ hesaba giremiyorum :@
    giriş yapınca banlandığına dair yazı çıkıyormu
  • 26-02-2010, 09:36:13
    hayır şifrenizi giriniz diip duruyor .... :s
  • 26-02-2010, 09:36:35
    Üyeliği durduruldu
    Ankara İş Bankası Ödeme Alan Varmı ?
  • 26-02-2010, 09:36:54
    MaFia_iLLeGaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır şifrenizi giriniz diip duruyor .... :s
    banla alakası yok o zaman şifreni unutmuşsundur.reklamların yayındamı ?
  • 26-02-2010, 09:40:45
    Üyeliği durduruldu
    para hesapta.d
  • 26-02-2010, 09:41:19
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para hesapta.d
    hangi banka ?
  • 26-02-2010, 09:41:20
    İşbankası - Ayvalık Hesapta
    İşbankası - İzmir/Yenişehir Hesapta

    Anlamadığım birşey var dolar kuru 1,499694926140013
    olarak alınmış, bu nasıl bir komedi yahu