• 26-02-2010, 11:57:22
    Şubat ayını seviyorum
  • 26-02-2010, 12:00:18
    Finansbank istanbul hala yatmamış
  • 26-02-2010, 12:02:52
    Akbank ödeme gelmiş. Teşekürler adsense.
  • 26-02-2010, 12:06:59
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş banktan ödeme aldım. hayret, 2 aydır geciktirmiyorlar.

    İyi şanslısın ben neden para yatmayacak bile
  • 26-02-2010, 12:26:13
    iş bankası ödemem gelmiş teşekkürler adsense
  • 26-02-2010, 12:29:30
    iş bank ödeme geldi
  • 26-02-2010, 12:33:13
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbank yatmış. ama bu sefer kuru çok düşük tutmuşlar..
    Evet 1.5 civarından yatmış, aslında en az 1.54 olması gerekirdi.
  • 26-02-2010, 12:37:29
    Adsenseyi seviyoruz iş bank ödeme gelmiş
  • 26-02-2010, 12:44:13
    garanti gelmiş.