• 26-02-2010, 17:47:28
    Döviz Kuru Değeri
    1 : 1,500
    Ödemede Kullanılan Para Biriminde Tutar
    TRY xxx,91 TL

    Kurun 1,5 olması kötü oldu ama bunada şükür.
  • 26-02-2010, 18:03:27
    Bu arada doların 1.50'den hesaplanması gerçekten çok saçma olmuş.

    Yaklaşık 100 TL zarar.
  • 26-02-2010, 18:06:56
    Bloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde demek ödemeniz yapıldı demek mi yapılacak demek mi? dün işleme geçti ama hesabımda para yok
    EFT ile yapılıyorsa 1-2 iş gününe geçer hesabına
  • 26-02-2010, 18:26:06
    İş Bankası Şirinevler Şubesi ödeme aldım
  • 26-02-2010, 18:44:16
    Üyeliği durduruldu
    Ooo Dün Yatmış Bizde Hala Ödeme Bekliyoruz. Şimdi Kontrol Ettimde Ödeme Hesapta
  • 26-02-2010, 18:53:57
    Anaaa ödemem gelmiş Ben 1inde gelir diye bekliyordum..
  • 26-02-2010, 19:25:47
    Üyeliği durduruldu
    Ödemem yapılmış.
  • 26-02-2010, 19:32:55
    iş bank konya hesabına bugun para yatan var mı?
    bende ne para yatmış nede bi uyarı var panelde
  • 26-02-2010, 19:34:10
    Üyeliği durduruldu
    Yatanların Arvato finance mi ? Yada Google ireland