Şubat ayı ödemeleri
461
●28.999
- 27-02-2010, 21:52:54kesinti yok ama kur bekledigimizden düşük geldi.1.49 - 1.50 gibi bi kurdan ödendi paralar.yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2010, 22:01:28Yani Son 3 Ayda Çıkan Eksik Fiyata Göre Ödeme Yapmamışlar.Her Zaman Raporlarına Göre Ödeme Yapmışlar Değil mi?fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2010, 23:53:26Alan çok oldu, bende onlardan biriyim.mubadil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2010, 00:05:04bu soruyu günde onlarca kez görüyorum,herkes diyor ki her zaman raporuna bakın,ama biçok kişi sanki buna inat gidip son 3 aya bakıyor ve bu google haraç mı kesiyor diyoryelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son 3 ayı takmayın hocam,her zaman raporlarına göre hareket edin...
- 01-03-2010, 00:12:42merak ettım arkadaslar bu cektıgınız paralar ocak ayında kazandıklarınız mı? subat ayında kazandıklarınız mı?
son 3 ayı takmayın hocam,her zaman raporlarına göre hareket edin...