• 27-02-2010, 21:37:26
    Beyler Paraları Kesintili mi Aldınız?
  • 27-02-2010, 21:52:54
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler Paraları Kesintili mi Aldınız?
    kesinti yok ama kur bekledigimizden düşük geldi.1.49 - 1.50 gibi bi kurdan ödendi paralar.
  • 27-02-2010, 22:01:28
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinti yok ama kur bekledigimizden düşük geldi.1.49 - 1.50 gibi bi kurdan ödendi paralar.
    Yani Son 3 Ayda Çıkan Eksik Fiyata Göre Ödeme Yapmamışlar.Her Zaman Raporlarına Göre Ödeme Yapmışlar Değil mi?
  • 28-02-2010, 20:06:06
    Üyeliği durduruldu
    kesinti olmadan aldık paramızı.
  • 28-02-2010, 23:20:23
    Vakıfbank veya Ziraat Bankası'ndan ödeme alan oldu mu?
  • 28-02-2010, 23:53:26
    mubadil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakıfbank veya Ziraat Bankası'ndan ödeme alan oldu mu?
    Alan çok oldu, bende onlardan biriyim.
  • 01-03-2010, 00:05:04
    yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani Son 3 Ayda Çıkan Eksik Fiyata Göre Ödeme Yapmamışlar.Her Zaman Raporlarına Göre Ödeme Yapmışlar Değil mi?
    bu soruyu günde onlarca kez görüyorum,herkes diyor ki her zaman raporuna bakın,ama biçok kişi sanki buna inat gidip son 3 aya bakıyor ve bu google haraç mı kesiyor diyor son 3 ayı takmayın hocam,her zaman raporlarına göre hareket edin...
  • 01-03-2010, 00:12:42
    merak ettım arkadaslar bu cektıgınız paralar ocak ayında kazandıklarınız mı? subat ayında kazandıklarınız mı?
  • 01-03-2010, 00:14:41
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettım arkadaslar bu cektıgınız paralar ocak ayında kazandıklarınız mı? subat ayında kazandıklarınız mı?
    ocak kazançları