Konu
Şubat ayı ödemeleri
27-02-2010, 22:01:28
#435
ümit
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesinti yok ama kur bekledigimizden düşük geldi.1.49 - 1.50 gibi bi kurdan ödendi paralar.
Yani Son 3 Ayda Çıkan Eksik Fiyata Göre Ödeme Yapmamışlar.Her Zaman Raporlarına Göre Ödeme Yapmışlar Değil mi?