Şubat ayı ödemeleri
461
●28.999
- 27-02-2010, 15:04:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ödeme yapıldı kesinti falanda yok. okadar yazı yazdılarki. yok vergi yok bilmem ne . hiç bişe yok kardeşim. hepti tamı tamına ödendi.
461
●28.999