Konu
Şubat ayı ödemeleri
27-02-2010, 15:04:26
#429
herseysizinicin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ödeme yapıldı kesinti falanda yok. okadar yazı yazdılarki. yok vergi yok bilmem ne . hiç bişe yok kardeşim. hepti tamı tamına ödendi.