• 26-02-2010, 22:43:46
    Ödeme Geldi... Teşekkürler Google
  • 26-02-2010, 23:46:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banka hesabımda bi işim var diye girdiydim bi baktım gelmiş pereler teşekkürler google..
  • 26-02-2010, 23:51:04
    ödeme işlemde yazmıyor ödemede gelmemiş hayırdır
  • 27-02-2010, 00:42:02
    HSBC ödeme aldım.
  • 27-02-2010, 01:02:02
    Bende Garantiye girdim bakmak için hesapta para. Bu google bizi her zaman ters köşeye yatırıyor. ya ay bitiyor sonra yatırıyor yada süpriz yapıp erken yatırıyor. Hiç beklemiyordum vay bee ayın 1ini buluruz diyordum..
  • 27-02-2010, 02:10:30
    Üyeliği durduruldu
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ki Google ireland.
    Aynen Benimkide Google Ireland
  • 27-02-2010, 02:42:22
    Garanti bankası, ödeme yapılmış. Kur 1.50'den hesaplanmış.
  • 27-02-2010, 03:43:24
    bide çift hesap sorunu çözülseydi :S
  • 27-02-2010, 04:53:32
    işbank ödememi aldm arkadaşlar...