Konu
Şubat ayı ödemeleri
26-02-2010, 12:33:13
#358
TeamForce
Yakup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işbank yatmış. ama bu sefer kuru çok düşük tutmuşlar..
Evet 1.5 civarından yatmış, aslında en az 1.54 olması gerekirdi.